Pazar, Ocak 16, 2011

BALE KURSUNDA ILK GUNUMUZ







MERHABA BUGUN ILK KURUSMUZ VARDI HERSEY YOLUNDA NAZ HANIM BUYUK KEYIF ALDI MUTLULUGUNA DIYECEK YOKTU. BONCUK KIZIM KURS CIKISI KIZMA IKI ADET TOKA ALDIM TOPUZ YAPTIGIMZIDA TAKABILMESI ICIN PEMEBE)) SIMDIDE BALE CANTASI ISTIYORUZ KUSA GIDERKEN ESYALARINI KOYMAK ISTIYORUMUS)))BUGUN BAKTIK AMA BULAMADIK GELECEK HAFTA ARKADASIMIZA SORACAGIZ NERDEN ALINDIGINI CANTANIN ))) ACEMIYDIK ILK GUN COK SAMIMI OLAMADIK HAFTAYA INSALLAH KURS BIZDEN SORULUR )). RESIMLER FAZLA DEGIL CUNKU 10 DK HOCAMIZ MUSADE VERDI BENDE HEM VIDEO HEM RESIM ANCA BU KADAR OLDU OPTUM SIZLERI SEVDIKLERIMIZ(VIDEONUN EN BASINDA HOCANIN ILK YANINA GELDIGI COCUK NAZ GORUNTU COK KALITESIZ CEPLE ANCA BU KADAR OLDU HAFTAYA KENDI FOTO MAKINAMLA CEKCEGIM)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

prensesim benimmmm canımmm balımmm yerim seni yerde yatarken buldum onuuuu hemen gözüme çarptı:) çok tatlı olmuşsun yaaaa ölürüm ben sana birtanemmmmm

burcu dedi ki...

güzel prenses sem me harika olmuşsun aferin sana bir resimde biraz suratı düşmüş ama olsun hem sevinç hem heyecan herhalde birtanem papatyam benim

Unknown dedi ki...

Küçük kuzulardan bır taneside naz hanım işte,resımlerde de video da da hemen tanınıyor.Çok yakışmış kıyafetler,artık başka bir naz hanım çıkacak karşımıza guzel oludugu kadar zarıf bir minik naz olacak.kocamannn öpüyorum nazımı