Çarşamba, Ekim 27, 2010

OZUR DILIYEREK MERHABA DIYORUZ!!!!!






COK OZOUR DILERIM COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO KKKKKKKKKKKKKKK UZUN ARA VERDIM BAGISLAYIN KIS GELDI VE INSANIN CANI HIC BIRSEY YAPMAK ISTEMIYOR HAVA KAPALI GUNES YOK VE DARAL VAZIYETLERDE GEZINDIM DURDUM EN SON JULIDEMIN MESAJINI OKUDUM VE SOYLE BIR SIRKELENDIM KENDIME GELDIM ARTIK SIZNLEYIZ BU KADAR COK ARA VERMIYECEGIZ SEVGILER ISTE AZIZENAZ HANIMIN KLASIK PAZAR GEZMESI MCDONALDS HER HAFTA **KIZIM BUGUN NEREYE GIDELIM** DIYE SORUMUZA TEK YANIT **MCDONALDS** ISTE RESIMLERIMIZ

7 yorum:

Adsız dedi ki...

allahım markayıda takip ediyoruz ama t-shirt hello kitty 'den. :)) onu teyzesi yer bitirir, gülüşüne ölürüm ben onun. abla iyi ki eklemişsin foto çok iyi geldi GONCA

burcu dedi ki...

benim güzel bebeğim sen ne kadar büyümüşssün seni yerm mc güzeli

burcu dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
azizenaz dedi ki...

goncam yeni ayakabilar aldik inanmazsin kendi bize tarif etti megerse burda moda bu ayakabilarmis))) gecen pazar aldik heryerinde boncuklu tas ve isiklar var onlarin resmini cekip koyacagim size modayi takip ediyor yani kime cektiyse))

azizenaz dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
azizenaz dedi ki...

brucu ablsi buyudu ben cok uzuluyorum sizi bu kadar buyumesine ama olsun yaza az kaldi en cok da sevindigim okul gunlerini yasayacak olmaniz

Adsız dedi ki...

teşekkürler ablacım resimler için.Hepsi çok güzel çıkmış Naz ı da çok özledim.Maşallah büyüdü fıstığım, kocaman oldu da okula gidiyor,markaları takip ediyor...JÜLİDE