Cumartesi, Mayıs 08, 2010

ANNANNE ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN


CANIM ANNANNEM ANNELER GUNUN KUTLU OSLUN BEN COK KUCUK OLDUGUM ICIN BU MESAJIMI ANNEM YAZIYOR AMA USTEKI HEDIYENI BEN KENDIM HAZILADIM SAYFANIN EN USTUNDE **SENI SEVIYORUM ANNANNE** YAZIYOR(NAZ OYLE DIYOR) VE ALTINDA ANNEM HARFELERI SOYLEDI BEN YAZDIM YANDAKI RESIMDE SENSIN ANNEANNE SENI CIZDIM DORA BEBEKTE SENI COK SEVDIGIM ICIN SENIN HEDIYEN SENI COK SEVIYORUM ANNANNECIGIM..


CANIM ANNEM BU SATRLARI SERMIN KIZIN YAZIYOR :ANNELERIN EN GUZELI, CANIMDAN COK SEVDIGIM,SICAKLIGINI HEP ARADIGIM DUNYA GUZELI ANNEM ANNLER GUNUN KUTLU OSLUN 9 YILDIR SANA HEDIYE VEREMIYORUM AMA BILKI BUTUN KALBIMLE SEVGIMI SANA VERIYORUM ANNEM YANAGINA KOCAMAN BIR OPUCUK KONDURDUM VE KOCAMAN SARLILDIM SENI SEVIYORUM ANNEMMMMMMMMMMM SEN BENIM HERSEYIMSIN KENDINE HEP COK IYI BAK ,HIC BIRSYE ICIN UZULME SEVGINDEN BIZI MAHRUM BIRAKMA CUNKU YASAM COK ZOR OLUR SENSIZ CANIM ANNEMMMMM

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu güzel yazılar ıcın naza cokkk tesekkur edıyor anneannesı.minik ellerle bunları yapmış.sermin yavrum sanada teşekkurler kalplerimiz bır, hedıyede sevgıden daha guzelı ne olacakkı.bende sızlerı cokkk sevıyorum ve hepınızı cok opuorum.senınde anneler gunun kutlu olsun yavrum. ANNEN

burcu dedi ki...

AY BENİM BEBEĞİM BÜYÜMÜŞTE YAZIMIYAZMIŞ ALLAHIM YERİM ONU BEN MAŞALLAH SANA BEBEK

Adsız dedi ki...

abla yaww ne yaptın böyle okuyunca benim musluklar açıldı ama:)) seni çok seviyorum canım ablacım sen benim ikinci annemsin anneler günün kutlu olsun birtaneciğim seni kocamannnnnn öptümmm GONCA

Adsız dedi ki...

abla yaww ne yaptın böyle okuyunca benim musluklar açıldı ama:)) seni çok seviyorum canım ablacım sen benim ikinci annemsin anneler günün kutlu olsun birtaneciğim seni kocamannnnnn öptümmm GONCA