Cumartesi, Eylül 12, 2009

SALLAMA SEVDASI!!!




6 yorum:

Adsız dedi ki...

TEYZE BEN HAYVANA CİCDİ CİDDİ ACIMAYA BAŞLADIM YAZIK VALLA NAZ IN ELİNDEN DAA ÇEKECĞİ VAR GARİBİMİN AMA NAZA ÇOK YAKIŞMIŞ KÜÇÜK ANNELİK YERİM BEN ONU TOMBİŞİM BENİM BURCU

azizenaz dedi ki...

hahahhaha ay burcu guldurdun beni vallaha maya nazi gordugu zaman hilriyor savunma silahi yapti kendine ama naz hic umursamiyor cok seviyor ve ciddi bicmde de kiskaniyor seni optum teyzem

Adsız dedi ki...

ablacım wallahi bizim aile süper şebnem ablam köpeğin altını bezlerdi. Nazda onu ayaklarında sallıyor :) videoyu izledim koptum zaten. Yazık hayvana. Ama naz tam oyuncağını buldu. Artık yatırır kaldırır, altını bezler, yedirir içirir. Köpek kendini insan gibi görmeye başlayacak :) GONCA

azizenaz dedi ki...

gonca naz dun aksam mayanin ayagini incitti naz maya yi kucagina almak istemis ama baya nazi sevmedigine irismis nazi nazda korkmus elinden dusrmus
cok korktuk kirldi diye ama sukur birsey olmadi hepimiz korku dolu gece gecirdik naz maya yi kiskaniyor maya nazi ikisi anlasamaz cift oldu simdi naza maya yasak cezasini anlayana kadar sadece uzaktan bakiyor .simdi herkez kendi kosesinde bir birne bakiyor ))

Adsız dedi ki...

ayy ablacım yazık maya ya daha çok küçük amann dikkat edin. Ama bizim cimcimede küçük anlamaz ki, onu oyuncak gibi evirip çevirmek istiyor işte :) neyse ki sen süper bir çözüm bulmuşsun herkes kendi köşesinde:) abla maya senin içinde bir eğelnce oldu, 3.'ye gerek yok hani :))))) GONCA

Hanife dedi ki...

hu hu hu Allah, Mayaciga uykular ver Allah. Mayacik uyusun buyusun, okullara(!) yurusun:)))

Okul kismini veteriner, ne bileyim petshop falan diye cevirebilirsiniz:)

Sermin, Naz'a bu niniyi ogretin bak nasil uyuyacak Maya. Ekin'de ise yariyor bazen:))))
Naz ilahi sana, hayvani elinde palyaco etmissin:)