Pazar, Temmuz 29, 2007

OGLUSUMUN DOGUM GUNU 13 YAS




CANIM OGLUM DOGUM GUNUN KUTLU OLSUN


ARTIK 13 YASINDASIN NE CABUK GECTI OGLUM BU SENELER BEN ANLAMADIM SAGLIK VE SIHATLE YENI YASINI VE DAHA NICE YASLARINI GECIR YAKISKLI PRENSIM SENI COK SEVIYORUM BAZEN BENI UZMUS OLSAN BILE IYIKI BENIM OGLUM OLDUM COK OPTUM ANNEM HAYATINDA HEP DOGUM GUNLERIN GIBI MUTLU OL HAYAT SANA HEP GUZELIKLER GETIRSIN YAKISKLI PRENSIM ............SENI COK SEVIYORUM ILK GOZ AGRIM .
SENI SEVIYORUM BAL BOCEGIM ..............


ANNEN SERMIN

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Dayıcım doğum günün kutlu olsunnnn. Resimlerine baktımda valla kocamana adam oldun seni çok özledim valla. Cep telefonuna mesajlar atıyorum umarım geliyordur sana

azizenaz dedi ki...

dayisi buyudu esek kadar oldu)))) bizde seni optukkk

Adsız dedi ki...

iyiki doğdun halacım öptüm seni sanada kız buldum aqua marinaya gidiyo yazın sende git

Adsız dedi ki...

meraba ben 13 yaşındayım adım yasmin resmini görünce aklıma biri geldi bende senin doğum günü kutladım