Pazartesi, Nisan 02, 2007

BUGUN OKULUMUZA BASLADIK

bugun okulumuza basladik sukur 1 hafta gecikmeli basladik azizenaz cok hastalandi 1 hafta zor iylesti.Ve biz bugun okulumuza gittik cok korkuyordum ne yapicak nasil olucak diye korktuklarim olmadi diye bilirim nazim hic sorun cikarmadi bugunluk masallah sabah 10 gibi kayit islemleri sonrasi sinifina onu biraktim bende sinifima gittim ama ders dinlemek cok zor oldu aklim yan siniftaki pamuk prensesimdeydi saat 11 gibi ogretmeni geldi cok agliyor biraz gelin dedi gittim salya sumurk agliyor beni gorunce aglamasi daha bir costu baktim ki sorun yemek saatleri gelemis tabiki benim kizim yemekten nefret ediyor kendimde corba goturmustum hemen isitim yedirdim aglaya zirlaya 30 dk yaninda durdum ogretmeni sen cik aglasada aliscak dedi ben ciktim ve 10 dk bekledim aglama devam etti sonra oyuncaklarina daldi 12 de ogle yemegi tatilince ciktik yanima geldi ege ile ayni sinifta aski egeyi gorunce beni unuttu gitti ve gun sonu gelmisti saat 2 olmus bugun okul erken bitti toplanti varmis baktim hanife teyzesinin kucaginda gelmis citir kizim ve bugunluk okul maceramiz bitti gece iraz wc problemi yasamistik kabiz bilidigi gibi cok gec uyuduk saat 2 gibi birde sabh erken kalktik baktim pamuk kizim aksam 7 ve uyumak istiyor misil misil uykuya daldi sukur allaha kotu bir gun gecirmedik yarina allah kerim )))
arkadasim hanifenin desteyi ve yardimi cok oldu bugun bugun hanife teyzemize cok tesekkur ederiz benden cok nazin yanina gitti bakti ilgilendi en onemlisi beni yureklendirdi,cesaretlendirdi sagol arkadasim sen olmasan ben bu ise kalkisamazdim

Hiç yorum yok: