Cuma, Şubat 23, 2007

BUYUK TEYZEM SEBNEMDEN GELEN CICILERIM






YINE PAKETIMIZ GELDI ICI BENIM ICIN CICLER DOLU CORAPLAR, PIJAMALAR ,TISORTLER, BADILER, TOKALAR..... VE BU YUN TAKIMLARIM .BUNLARI OREN BUYUK TEYZEM COK GUZEL OLMUS TEYZE ELLERINE SAGLIK SENIN ICIN BU POZLARI VERDIM NASIL YAKISMIS MI ELLERINE SAGLIKKKKK TOKAMDA COK ICI ANNEM BUGUN BANYO YAPTIRDI VE CICLERIMI GIYDIRDI ARTIK BEN YENI CICLERI ANLIYORUM GIYINCE SEVINIYORUM ....


ANNANNE SENINDE ELLERINE SAGLIK COK GUZEL CICILER ALMISN BANA BUGUN COK SEVINDIK ABISIMEDE HEDIYE ALIMISLAR YOKSA ABISIM KISKANMAYA BASLIYACAKTI GELEN PAKETI ABIM VE BEN ARAMIZDA CEKISTIRDIK DURDUK ONCE KIM ACICAK DIYE IKIMIZDE PARCALAYARAK ACTIK HEPSI BIR BIRINDEN GUZEL HEPINIZ COK SEVIYORUZ

2 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba allah bagışlasın iki güzel yavrunuzu.

benim ablamlar amerikada. bizde onlara paket yollamak istiyoruz ama nasıl olcagını bilmiyoruz. siz biliyorsanız yardım edebilir misiniz?en uygun fiyatlısı hangisi falan?

Adsız dedi ki...

Nasıl da yakışmış cicilerin AzizeNaz'cım...Örenin de ellerine sağlık. Vildan:)